Hmmmf..

Jag skulle ju vara duktig och plugga körkortstoeri här på datan för att jag fick låna det av Sofie, men när jag väl ska sätta i skivan i datan så var det heeeeelt fel skiva som var i förpackingen. Det var så att när jag öppnade den så låg Sims 3 där i och hur bra går det att plugga då? Det går inte alls, så jag ringde upp henne och frågade hur jag skulle kunna plugga med Sims 3 och allt jag fick var bara ett stort skratt i örat på mig.
Så plugga får jag göra en annan dag istället med RÄTT skiva inte Sims 3.
Men nu ska jag gå och möta henne så det blir nog inga fler inlägg idag, men imrogon blir de det :)

Peace out.

Kommentarer
Postat av: SOFIE

HAHAHAHAHAHA !! men vadå du kan ju köra bil på sims XP <33

2010-10-14 @ 17:57:36
Postat av: Karlsson

Svar till Sofie: Nu i efterhand är det rätt roligt trots allt hahaha! Men nej jag avstår Sims asså haha<33

2010-10-14 @ 20:09:27
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0