Gamla favoriter

Som jag skrev på inlägget innan så skulle jag lägga upp några låtar här som tips ifrån min sida och låtarna kommer vara några utav mina absoluta favoriter som jag som sagt aldrig kommer att tröttna på. Hoppas ni gillar det :)

Musik:

  • Ron Pope - Fireflies
  • Ron Pope - A drop in the ocean
  • Simple Plan - Addicted
  • The red jumpsuit apparatus - Atrophy
  • Head Automatica - Beating heart baby
  • Breaking Benjamin - Breath
  • Breaking Benjamin - The diary of jane
  • Thåström - Fanfanfan
  • Switchfoot - I dare you to move
  • Broadway - I'm on a boat (The lonely island cover)
  • Mayday prade - Miserable at best
  • From first to last - Note to self
  • 30 Seconds to mars - The kill
  • Coheed and cambria - The suffering
  • Coheed and cambria - The running free
  • Stone Sour - Zzyxz Rd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0