Forever and always

Hey you guys!

Idag har det vart en helt okej dag faktiskt, inge strul eller något liknande så det är toppen (Y) Jag följde med Sofie när hon skulle på ett möte så jag satt och väntade på henne tills hon blev klar. Sen gck vi ner på stan för att hon skulle handla en tröja fast det blev två heh, efter att vi hade fixat det så gick vi till Pasta Huset och köpte med oss lunch hem. När vi kom hem så det första vi gjorde var att gå ut med hennes hundar och sen efter det så åt vi lunch tillsammans. Nu sitter jag här hos henne fast hon är inte hemme just nu för att hon är och hämtar ut sin nya jacka som hon har köpt.
Sen idag har det bara vart en Bullet For My Valentine dag och jag kommer lägga upp några utav mina favorit låtar med dom senare idag, för er som lyssnar på rock och gillar mer metalcore så rekomenderar jag det bandet. Kommer på börja det inlägget nästan dirket efter det här så snart kommer det ligga uppe.

Peace out så länge, lillevän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0