Fireflies

Nu har jag suttit och fixat min mobil ett bra tag, rensade min musik och mina bilder på mobilen. Satte in ny musik och la bilderna i olika mappar, duktigt av mig haha för det är något som jag hade behövt göra för länge sen.
Nu när jag satte mig och gick igenom min hårddisk för att sätta in ny musik, så hittade jag en hel del gamla favoriter. På min hårddisk så har jag ca 13000 låtar därför tog de så lång tid att fixa allt ihop, men nu är det fixat. Tänkte att jag skulle lägga upp några låtar sen som är några utav mina absoluta favorit låtar, några som jag troligtvis heller ALDRIG kommer att tröttna på.
Om ett tag så ska jag träffa älsklingen också som just nu är med Matilda och hjälper till på ett barnkalas, längtar tills jag träffar henne.
Men jag lägger upp ett inlägg med musik tips här om en stund så hoppas ni gillar låtarna där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0