En trevlig lördag kväll kommer det allt bli !

Idag kommer det bli en nice kväll med älsklingen och dom bästa. Ser fram emot kvällen riktigt mycket faktiskt :D
Dagen annars har vart förkylt eller vad man nu ska säga? Min förkylning har inte direkt blivit bättre men det finns värre saker en förkylningar så jag borde kanske inte klaga. Har vart med babe idag och bara tagit det lungt, spelade wii med hennes syster medan hon duschade och sen kom hon och gjorde sällskap, och det var rätt roligt faktiskt. Sen gick jag hem en sväg och åt middag tillsammans med mamma och pappa, åt inte bara mat hemma utan dunkade musik som satan haha min grannar måste älska mig asså ;) Nu sitter jag hos babe och hon håller på och gör sig i ordning ungefär vid halv åtta tiden ska vi dra vidare.
Så en nice kväll kommer bli av hoppas ni andra får det också!

Peace out.

Kommentarer
Postat av: dajana

Ha så roligt :) <3

2010-10-02 @ 17:50:20
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0