Dagen i sig

Idag så har jag inte gjort så mycket, blev som sagt väckt av Sofie av ett sms som hon hade fått där det stod SNÖÖ. Vi gick upp och åt frukost tillsammans sen så gick vi ut med hundarna, vi släppte dom lösa på fotbollsplanen så att dom fick springa av sig, eller aa Ville sprang av sig och Laban satt kvar på planen och kollade på oss typ "ooh kan vi bara gå hem nu!" men han är lat så det gör ingenting. Sen så åkte hon ner på stan för att köpa present till sin kompis som hon ska till imorgon, medans hon var där så var jag hemma och åt lunch tillsammans med mamma och min lillebror vilket var jätte mysigt! Sen mötte jag Sofie och hennes syster vid bussen, vi gick hem till henne och vi tre satt och spelade Super Mario på Wii. Lite senare så gick jag hem och åt middag och pappa bjöd mig på en öl och vi bara satt och pratade tillsammans vilket var nice :)
Sen gick jag till affären och mötte Sofie, sen så gick vi hem. När vi var hemma så satt vi och nördade Mario igen haha (det är något som vi gör rätt ofta!!) det var as kul verkligen, mycket skratt blev det i alla fall. Sen så skrev jag ju det där grymt långa inlägget till Sofie också för att beskriva min kärlek till henne. Nu så sitter jag med henne här i hennes säng och bara chillar, vilket jag ska fortsätta med nu så mer inlägg blir det inte idag.

Peace out, lillevän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0