Bumpy Ride

Ska man börja med ett hej kanske?
Men iaf det orkar jag inte tänka på just nu om jag ska säga hej eller inte, men kan berätta om min dag för dom som är intresserade haha.
Idag så vaknade jag och älsklingen vid halv tio, vi gick upp och åt frukost tillsammans och efter frukosten så gjorde vi i ordning bulldegen. För att igår blev det inge baka för att klockan blev för mycket! Men när vi hade gjort klart degen så gick vi ut en promenad med hundarna vilket var rätt kul för att ena hennes hund hatar mig och jag "hatar" honom när vi är ute och går inte när vi är inne för då är han söt haha. Sen när vi kom in började vi att baka bullar och medans vi höll på med det så blev det ett mjölkrig och det var jävligt kul för vi båda två såg ut som hej kom och hjälp mig haha.
Och idag så var jag på mitt absolut sista möte hos min jobbcoach vilket var rätt skönt för nu slipper jag gå dit varje vecka, efter det mötet så gick jag och köpte ett spel som älkslingen ville ha (visst är jag snäll?). Så nu ska vi spela det spelet.
Langar förmodligen iväg ett inlägg senare igen!

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0