Bakis?

Hey you guys!

Idag är en segis dag till tusen, bakfull är jag inte trots gårdagen. Igår blev det en hel del dricka kan jag lova men ändå så lyckas jag hålla mig ifrån baksmällan, det är rätt skönt att få slippa den iaf. Men hungrig som ett as är jag just nu kan jag lova! Sitter och väntar på Sofie nu för att vi ska dra och äta tillsammans när hon är klar med en sak, nu önskar jag bara att hon var klar för jag är så sjukt jävla hungrig haha.
Och i fredags var det som sagt 5 månader med älsklingen så den dagen spenderades bara med henne♥
Hur har er helg var då? :)

Peace out, lillevän.

Kommentarer
Postat av: Katja

Kan du inte ladda upp mer bilder? :)

2010-10-31 @ 15:44:48
URL: http://katjakajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0