2010-10-13

Idag har det vart en chill dag, vaknade vid halv 11 och gick upp och gjorde mig i ordning. Sen väckte jag älsklingen för att jag tyckte att hon inte skulle sova bort hela dagen heh.
Sen gick jag hem och fixade mitt CV tillsammans med pappa för att imorgon så ska han ta med sig mitt CV till sitt jobb (Scania) och lämna det till hans chef som har bett honom ta med det. Så håll alla tummar på att jag förmodligen blir anställd på Scania!
Senare på dagen så gick jag och älsklingen ner på stan för att jag var tvungen att fixa en sak på Arbetsförmedlingen och den saken gick inte att fixa så vi var på stan i 1 timma utan någon speciell nytta, men när vi kom hem så hjälpte jag henne och laga mat. Och sen så pluggade vi körkortstoeri, vi är duktiga :D
Men nu så ska jag fortsätta plugga körkortsteori, senare blir det hem till älsklingen och bara chilla.

Peace out.


Kommentarer
Postat av: dajana

så otroligt söta ihop

2010-10-14 @ 16:03:03
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0