2010-10-04

Idag vaknade jag sjukt tidigt pga att Sofie väckte mig för att ställa en viktig fråga, men jag inte riktigt väckt av henne utan hennes hundar väckte mig och jag blev riktigt rädd för det är inte okej att en hund slickar en i örat! Om ungefär 1 timme så ska jag träffa Amy och det var ett tag sen man träffade henne så det ska bli nice, efter jag vart med henne så ska jag nog träffa babe igen.
Vi får se sen om jag orkar lägga upp musik tips, om inte annat så kan ni kolla min tweet som jag gjorde här för en stund sen, länkade en spotify lista som innehåller låtar med bara budskap som om det är något kan ni ju kolla den (finns längre ner på bloggen om ni skrollar(stavning?!) ner).
Men nu ska jag gå bort ifrån datan för att jag orkar inte sitta här, men släg´nge riväg ett inlägg till senare.

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0