MTV EMA 2010

Hey you guys!

Var det någon mer än mig som kollade på MTV EMA 2010 igår? Jag tyckte att den galan var helt suverän faktiskt, många artister som uppträde live: Katy Perry, Linkin Park, Plan B, Rihanna, Bon Jovi, Kid Rock, B.o.B ft. Hayley Williams, Ke$ha.
Jag tycker att alla artister som uppträde live gjorde det riktigt bra, sen dom som fick priserna var värdiga mottagare för priserna också.
Best Act: Ke$ha
Best Pop: Lady Gaga
Best Alternative: Paramore
Best Rock: Thirty Seconds To Mars
Best Male: Justin Bieber
Best Video: Katy Perry ft. Snoop Dog - California Gurls
Best Hip Hop: Eminem
Best Live Act: Linkin Park
Best Female: Lady Gaga
Best Song: Lady Gaga - Bad Romance
Best European Act: Marco Mengoni
Best Push Act: Justin Bieber
Best World Stage Performance: Tokio Hotel

Alla dom artisterna har ju som sagt blivit fram röstade av fansen och det visar bara klart och tydligt att fansen älskar det dom gör och att artisterna i sig förtjänar priserna. Som jag nämnde i början av inlägget så tycker jag personligen att hela galan var sjukt bra kan inte riktigt förklara det med ord hehe.


Kommentarer
Postat av: amy

åååååhhhhh tokio hotel!!!! mina boys!! haha saknar diiiiiiig.. <3

2010-11-08 @ 18:49:06
Postat av: Karlsson

svar till amy: hahahaha din nörd!! saknar dig också..<3

2010-11-08 @ 18:50:42
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/
Postat av: amy

kommer du upp till skolan på onsdag eller något så att man får träffa dig??? jag fyller år dåå men jag förstår om du har glömt det haha <33

2010-11-08 @ 22:52:30
Postat av: Karlsson

svar till amy: Klart jag inte har glömt det och jag ska försöka göra allt för att komma upp och säga grattis till dig!! <3

2010-11-08 @ 23:18:03
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/
Postat av: Arnthelena

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2011-03-03 @ 10:29:35
URL: http://arnthelena.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0