Turn the lights off

Idag trodde man att det skulle bli en helt vanlig dag i skolan men icke sa nicke !!

Morgonen började helt okej, försov mig inte, kom en halv timma tidigare till skolan, hade redovisning i Svenska...och efter Svenskan då kom the war!
Två lag bildades, ena lag erik och det andra lag hmm...erika tror jag. Och vattenkrig blev det utav det hela, säger ju bara en sak fy faaaan vad kul det var :D. Visst man blev i princip helt dränkt, men det var det värt för man gav igen lika mycket som man fick på sig haha.
Efter skolan blev det av till the skolker, där satt vi och solade, pratade, lyssna på musik och bara hade det allmänt trevligt (:
Sen blev det hem, fixade iordning historian det där lilla sista för att få betyg i skiten. Sen blev det träffa Sofie en stund och nu sitter jag här vilket jag inte borde utan jag borde gå och lägga mig för att jag ska vara barnvakt imorgon från 11.30 till 15.00 och de suger haha. Nej då klart det inte suger är ju lillebrorsan jag tar hand om (:


Dagens låt: Kato - Turn the lights off (feat. Jon) - Radio Edit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0