Tummen upp eller tummen ner?

Tummen upp på att det vart lyckat igår, men tummen ner på att det finns en hel del minnesluckor som faan.
Men vad ska man göra, det visar bara mer att det troligtvis var en jävligt bra kväll med mycket alkohol hahaha !!
Har vart hemma nu en stund, hela dagen har vart spenderad hos Sofie. Det första jag gjorde när jag kom hem var att äta, shiit har aldrig vart så hungrig som jag var när jag vart/är bakfull. Sen gick jag ner till Ica och handlade cola, pringles och massa godis. Det förtjänar jag idag tycker jag iaf haha.
Har fått några bilder nu också ifrån mösspåtagningen, shiit det var så jävla kul den dagen kommer jag komma ihåg resten av mitt liv :D


Klassen igår under tävlingen (:


Klassen under mösspåtagningen (:


Jag och Ulrika (:

Bilder från igår som sagt (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0