To day is the day

Godmorgon alla goa och glada !

Idag är det konsert hela dagen, flera föreställningar och just nu är jag faktiskt rätt nervös men jag tror nog det kommer gå bra eller rättare sagt jag vet att det kommer gå bra.
Så idag får vi se om det blir lika många inlägg som jag brukar lägga upp, men jag ska försöka om inte annat så bloggar jag från telefonen när jag får en lucka och tipsar lite om musik och kan berätta hur iaf den första föreställningen gick.
Sen kommer jag skriva ikväll ett lite längre inlägg och sammanfatta dagen i sig :)
Lägg gärna upp tips på låtar till mig om ni har några, det uppskattas.. Musik uppskattas alltid det spelar ingen roll när, vart eller hur heh.

Guru Josh Project - Infinity


En gammal bild bjuder jag på också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0