Te Amo

Längesen man skrev ett inlägg nu känns det som, så jag passar på att skriva ett nu då.

Fredags: Så var jag med Mina, vi satt på maren och bara chillade galet. Sen så gick vi till donken och köpte glass vilket faktiskt var riktigt gott, är inte världens största glass älskare men nu så var det som sagt riktigt gott :D Sen satt vi och pratade ännu mer, efter en stund så gick vi vidare hem till henne och kollade på Sherlock Holmes. Rekomenderar den filem starkt, den är riktigt snygg gjord effekterna är grymma och allt i filmen är bra. Tycker dock det borde komma en tvåa på filmen men man får se vad som händer.
Efter filmen så blev man med tvingad utav både Matilda och Sofie för att gå ut och ta en öl/cider, men det blev lite mer än bara en öl/cider haha. Det var riktigt mys att bara sitta och chilla, det behövdes och det måste vi göra om!!

Lördags: Började morgonen med att kliva upp bakfull och jävlig klockan 9 för att åka till Tveta och köra PT BootCamp. Och jag ska aldrig aldrig aldrig mer träna bakfull någonsin igen !! Försökte äta en ordentlig frukost innan jag åkte iväg men den frukosten fick jag inte behålla iaf, kom till Tveta körde PT BootCamp och jag gav allt jag hade under träningen har aldrig lagt ner så mycket på träning som jag gjorde. OCh för dom som inte vet vad PT BootCamp är så är det att man styrke tränar med sin egna kropp och har en PT (personlig tränare) som i princip står och skriker på dig, och den ilskan man får i sig då ska man ta ut på träningen. Efter träningen var klar så mådde jag så jävla illa och bara skaka som en dåre, ingen näring i kroppen alls. Men dom bjöd på grillat efter och jag har nog inte uppskattat mat så mycket som jag gjorde då haha.
Kom hem tog en dusch, gick vidare till Sofie. Och sen drog vi två ner för att möta Matilda på stan (Y), gick till maren och njöt utav det as sköna vädret som var. Vi satt och pratade om allt och ingenting, vi köpte först dricka innan vi satte oss men efter ett tag blev det att vi köpte glass också haha och den var lika god då :P
Efter ett tag så kom Nella ner och gjorde oss sällskap :) Tiden gick något fort när man satt där i solen, vi kom ner 2 och gick där ifrån vid 6 helt galet hur 4 timmar kan gå så fort. Lyckades få en hel del färg när man satt där i solen, glad över att man kan bli brun fort (a) haha. Sen mot kvällen blev det hem till Elin där var Matilda, Mickis, Sofie, Nella, Anna och S-L. Vad mer behöver jag säga än att det var en värd kväll till tusen :D♥

Idag/Söndag: Bakfull och ont i hela kroppen. Kortfattat och bra skrivet för en sån här dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0