Sen ba vadåå?

Idag gick det riktigt bra på ensemblen, bara att det blev lite irritation över spel schemat som vi fick se till konserten. Men det löste sig vilket som, vi kör vårat race ändå och jag hoppas jag sätter min låt bra och jag tror seriöst att jag kommer göra det också för min ensemble grupp är riktigt duktiga tillsammans och jag har dom två bästa som körar på låten också. Dom som är sugna på att komma på konserten så är det den 26 Maj på estrad/statshuset i Södertälje kl. 19,00 och biljetter finns att köpa på ticnet kostar 85 kr styck, sök isf på Wendela Fine så hittar ni det nog.

Vet ej hur det blir med inspelningen idag eftersom att jag inte fått någon tid eller place på saken så ja. Just nu sitter jag hos Sofie och senare kanske gnesta beror helt och hållet på om Alex.B hör av sig eller inte till mig!

Men säger väl puss på den här dagen så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0