Rock away

Sitter och i princip knarkar låten Stereo love, den går inte att tröttna på ;)
Sitter också och tänker..jag vet att jag kanske borde sluta men kan inte rå för det. Inte när ala svaga minnen plus minnes luckor finns haha.
Har inte gjort så mycket under kvällen mer än att jag suttit i vardags rummet med mamma medans hon kollat på New Moon, jag orkade inte kolla så jag hämtade datan och satt vid den istället. Kanske inte så socialt men men sånt händer.

Känner också att min säng har ropat på mig flera gånger, "Alex kom och lägg dig här" haha är så jävla trött men har inte haft orken att resa mig upp till att gå till sängen. Och jag lovar sängen är min bästa vän, den sviker mig aldrig och finns alltid där när jag behöver den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0