Rising Girl

Nu har man stor städat och det ser riktigt bra ut i rummet nu haha, inte en enda stor röra längre (a)
Hade en trevlig kväll igår iaf, hade inte trott något annat direkt men man vet ju aldrig saker o ting kan ju vända när man minst anar det.
Igår frågade jag också om det var någon som hade en invite på spotify som man kanske kunde få, och min älskade kusin hade det haha underbart att slippa ha 20 timmar i månaden på spotify, vill ju kunna lyssna på musik obegränsat inte bara 20 timmar för det är ingenting om man tänker efter. Så nu ska jag sätta mig och fixa ihop en grymt bra spellista och bara knarka musik, och neej Sofie jag är inte besatt av musik hah.


Dagens låt: ItaloBrothers - Love is on fire (Radio edit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0