Nu har jag faktiskt vart duktig

Nu är jag klar med städningen, tyckte jag var duktig ändå fast jag egentligen inte ville städa alls eftersom att jag är laaaat! Och jag hittade min gamla hockey tröja, shiit vad jag saknar hockeyn jävla knä som inte vill ge med sig :(

Men som sagt nu är det klart, lyssnar på en hel del musik och tänkte dela med mig här utav några låtar sök på youtube och lägg en kommentar om vad ni tycker vettja ;D

Yellowcard - Breathing
Akon - Clap Again
Killswitch Engage - my curse
Aventura - Obsecion (Bachatas)
Lil Rain - Adore You
Boys Like Girls - 5 minutes to midnight
Maskinen - Pengar
Mayday Parade - Bruised and scarred
Nero - Act like you know (Dubstep Remix)


Kommentarer
Postat av: Erika

Sv: Tack så mycket! :)

2010-05-29 @ 19:23:26
URL: http://priggles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0