Meet me halfway

Idag så är jag grymt trött, klagar på allt, är allmänt seg..rent utsagt inte på varldens bästa humör. Behöver bli på bra humör iaf, orkar inte plugga men måste plugga..oh jag hatar att plugga!!!
Just nu så sitter jag och får en massa ny musik utav Simone på msn, behöver nytt nu känner jag. Tröttnat på nästan all musik jag har, så nu är det dax för nytt och bli uppdaterad på musik man missat.
Är iaf klar med svenska arbetet som jag har redovisning på imorgon, imponerad lver mig själv haha. Så jag håller väl tummarna på att jag blir godkänd på det annars blir det jobbigt.


Kommentarer
Postat av: always yours

föralltid i mitt hjärta, kommer sakna dig!

2010-05-20 @ 22:04:42
Postat av: dajana

sv: Jag hittade faktiskt ingen låt. :o Kollat igenom hela din blogg men dock inte hittat någon låt med dom.



sen måste jag säga att du är riktigt söt! :o



puss

2010-05-25 @ 18:39:42
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0