I'm not leaving now

Sitter just nu och tar det lungt, min biologiska pappa kom över och sa hej..wtf? aja nu är det över iaf.
Idag har jag tyvärr inte så mycket musik att rekomendera för att jag har inte haft tid att leta efter musik, men det kommer jag lovar.
Nyss fick jag ett mess utav både Sofie och Matilda att jag inte har så mycket val än att följa med dom ut sen efter deras bal. Så det blir öl idag med ;P

Laid Blak - Red
Hawk Nelson - I still miss you
Jesse McCartney - How do you sleep
Dave Darell - Freeloader

Bild tagen igår när jag satt i logen och softa

Kommentarer
Postat av: den bästa dajana.

sv: fan vad bra, man ska ju alltid ha roligt.



puss puss.

2010-05-27 @ 22:53:21
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0