If thats ok with you

Okej okej allt kanske inte löser, men det kommer upp saker istället som är bättre än bäst!

Skolan idag var fett seg men lätt värd, näst sista reptiden innan konserten nästa vecka. Börjar bli sjuukt nervös inför den kan jag lova. Imorgon är sista repdagen och det gäller att lägga all energi som finns för att sätta låtarna så bra som möjligt, vill verkligen sätta min låt ordentligt och visa vad jag går för. Resterande av dagen har också vart awesome, träffade Sofie softa med henne en stund. Men sen blev det att gå hem för att vara så pass duktig och plugga (usch hatare). Men jag lyckades plugga en stund iaf, tummen upp för det (Y)


Jag och Neon (gammal bild)
Grattis till sötungen på 2 års dagen idag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0