Good Life

Klockan är snart 20.00 och jag sitter och lyssnar på min "bara chill" lista på spotify, väntar på att mamma ska komma hem för att jag är väldigt trött och kan inte gå och lägga mig för att jag passar min lillebror. Men så fort mamma kommer hem blir det hoppa in i duschen och sen sova, för jag måste komma i tid och vara pigg imorgon eftersom att då är det konsert hela dagen.
Jag är sugen på att kolla film, men min kropp säger sov så jag borde lyssna på min kropp idag tror jag. Vilket då blir första gången på väldigt länge hehe !

Låtar jag rekomenderar just nu som bara är chill:
Miley Cyrus - When i look at you
Nickelback - Far away
Yellowcard - Only one
Oasis - Don't go away
Rise Against - Hero of War
Gavin DeGraw - I don't want to be


Kommentarer
Postat av: Lina

sv: A det e hellt sjukt.

2010-05-25 @ 20:15:32
URL: http://zotnowsliniz.blogg.se/
Postat av: maria

åh, jag älskar den där when i look at you :D kan du inte lägga upp typ.. lite mer "gladare" låtar :D? haha :D

2010-05-25 @ 20:54:42
URL: http://mariadaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0