Födelsedag !

Dagen har vart skit bra, kunde inte önskat mig en bättre födelsedag än denna. Började med att jag och Sofie gick till mig, då vi kom hem började mamma redan med sitt "larv" (hmm börjar undra när hon ska bli vuxen egentligen haha). Sen tog jag en snabb dusch och sen kom Alex.B över, efter det så kom resterande gäster. Öppnade presenterna, fick saker som behövs sen när man flyttar hem ifrån är jätte glad/nöjd över det jag fick. Sen kom Amy, Mikaela, Jennifer och Mina över, och det var riktigt kul faktiskt haha man har aldrig tråkigt med dom. Så jag och Sofie satt med dom i ett par timmar och skrattade/pratade, helt enkelt en perfekt födelsedag (Y). Efter att dom hade åkt gick jag och Sofie ner till Sussi där det blev tacos till middag :D:D, och sen fick jag present av Sofie en as snygg t-shirt HAPPYFACE :D, älskar t-shirts som fan. Tack Sofie <3

Puss på den här dagen!!




Kommentarer
Postat av: SOFFAN !

:D <3

2010-05-13 @ 23:33:11
URL: http://sofieannalinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0