Det är något som kallas vänskap inte mod

Det är något som kallas vänskap inte mod.

När det inre gråter och livet känns tomt, när vännerna sviker och allt gör ont.
Ditt hjärta plågas av varje slag, när man tror att det aldrig mer ska bli dag.
Natten är mörk, frukta ej.
När du vet att jag finns här för att beskydda dig, när livet är svårt och kan kännas kallt.
Men mitt löfte är att jag offrar allt, för att inte du ska gråta tårar av blod.
Detta kallas vänskap inte mod.

Här är några låtar som jag tipsar om just nu:

Kristinia DeBarge - Died in your eyes
Hoffmaestro - I'm Not leaving
Journey - Don't stop believin'


Kommentarer
Postat av: dajana

sv: Fan vad bra !



woord på texten! så sjukt sann.

puss

2010-05-27 @ 18:38:20
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0