Cry me a river

Idag försov jag mig som fan och då struntade jag i att dra till skolan, morgonen började väl med att Sofie ringde klockan 8 utan tt säga något i telefonen (hmm det där ska jag allt komma ihåg!) sen runt 12 så ringde Mikaela och väckte mig igen. Då blev det ner på stan för att möta Mikaela och Amy, vi kollade runt i affärer sen gick vi vidare till Nancy's för jag behövde käka frukost haha. Vi träffade Mina och hennes loverboy på centralen också, linn var med där också. Men det hände inte så mycket på centralen så jag och Amy gick in till stan igen, kollade på skor hittade inga jag blev helt fast vid så då sket jag i det. Sen jag vi till Parelle och där köpte jag min favorit parfym så nu är jag happyface, prövade ett par byxor på Carlings också som jag lätt kommer köpa nästa månad haha as snygga ;D Efter allt det så blev det slutligen till Intersport där jag köpte ett linne.
Efter denna stadsvandring blev det åka upp till Västergård där jag var med Sofie och Matilda, haha som sagt er har man aldrig tråkigt med!

Musik:

Bob - Airplanes (feat. Hayley Williams of Paramore)
Paramore - The Only Exception
Paramore - Misery Business
Showtek - Green Stuff
Showtek - FTS (original mix)
The Used - Take It Away
Justin Bieber - Baby
Fall Out Boy - I Dont Care
30 Seconds To Mars - The Kill
Linkin Park - Papercut
Linkin Park - One Step Closer
Linkin Park - Faint


Dom är ett måste att köpa sen!

Nya linnet!

Kommentarer
Postat av: dajana

byxorna va riktigt fräsha :o

2010-05-31 @ 18:14:02
URL: http://dajanaramic.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: gör det för dom va riktigt fräsha och satt assnyggt på dig:)



puss

2010-05-31 @ 20:31:14
Postat av: Sofie

hahah förlåt, ja råka ringa xP <33

2010-06-01 @ 13:51:30
URL: http://sofieannalinneaa.blogg.se/
Postat av: Karlsson

sv: Anonym, tack så mycket : Puss

Sofie, jaa nästa gång får du prata i tele när du ringer ;)<333

2010-06-01 @ 15:52:34
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0