Black Balloon

Idag så har det vart en riktigt bra dag verkligen, vaknade vid tio för att min söta lillebror kom och väckte mig. Gick upp åt frukost tillsammans med honom, kollade lite på tv. Men sen vid elva ungefär så jag jag och min bror ut, för att jag tyckte det var väldigt onödigt att kasta bort en sån här bra dag med fint väder framför tvn.
Så vi gick ut och tog med oss en basket boll och innebandy klubba/boll, det var riktigt skönt att bara komma ut i solen och vara med min lilla ängel. Efter ett tag så kom Sofie och gjorde oss sällskap, lika trevligt som alltid :) Vi var ute tillsammans i nästan 2 timmar tills vi mötte mamma vid kiosken för att köpa pizza..MUMS!
Efter maten så blev det ner på gräsplätten bakom mitt hus tillsammans med mamma, sussi, min moster, lillebror och sen kom sofie dit igen. Det var riktig skönt det faktiskt, bara sitta och njuta utav solen och få ännu mer sommarkänsla i kroppen.
Men nu sitter jag här efter en hel dag utomhus, ska snart umgås med mamma och prata lite med henne.

Så P U S S på den här dagen!




Kommentarer
Postat av: Idareli

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-03-25 @ 12:13:30
URL: http://idareli.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0