3 dagar i rad nu?!

Hela 3 dagar i rad har jag kommit i tid till skolan, plus att jag gick hela förra veckan och kom inte försent. Undrar vad som har hänt egentligen haha. Kan väl tacka Sofie för det tror jag, hade hon inte "tvingat" mig hade jag nog aldrig kommit upp i tid ;D

Hade inte någon direkt lång dag i skolan idag, handledar tid, uppvisning på scenen i cafét med klassen och sen sluta. Så var i skolan i två timmar ungefär, men stannade kvar ett tag efter ändå umgicks med people där innan jag drog. Var och skata en stund sen drog jag hem och duschade. Snart ska jag ner på stan och träffa Sofia, det var en evighet sen man spenderade tid men henne så det ska bli trevligt. Efter det så blir det att träffa muppen igen hehe förlåt (vet att du älskar mig ändå haha).

Dagens mest lyssnade låt: Nickelback - Far away




Tog den här bilden här om dagen (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0