11 dagar kvar

Igår blev det trotts allt en riktigt trevlig dag, det blev ingen skola men det blev en trevlig tripp ner på stan och trevligt umgänge där. Sen blev det upp till västergård tog det lungt, träffade Sofie och sen mötte vi Matilda och vi gick en promenad vilket var riktigt trevligt. Efter att vi hade gått en stund så gick vi till ett par gungor som vi då satte oss vid, och dom var ju så snälla och lät mig få ta bebis gungan -.- Och jag tyckte jag var skiit smidig som fick plats i den gungan, och på något konstigt sett tänkte jag att man kan väl luta sig bakåt utan att något händer (eftersom att barn gungor ska vara säkra!!!)...men rätt som det var slog jag en frivolt i den där gungan och satt frtfarande kvar i den efter att snurrat ett helt varv, jag lovar att det knappt var 2 cm så hade jag vart en livs levande grävskopare asså!
Självklart började både Sofie och Matilda as garva, säger ju bara en sak tur att ingen kamera var framme.
Efter hela den händelsen så satt vi bara och pratade och hade det allmänt trevligt, efter ett tag blev det att gå hem.
På kvällen så blev det att vara med Sofie, inge krök alls försöker hålla en vit helg iaf. Men hos henne var det bara trevligt och chill, säg någon gång vi har tråkigt haha :D♥

Idag blev det ner på stan och fika md Ulrika, men vårat fika blev på donken haha jag var hungrig och hon var bara törstig satt en bra och enkel lösning blev det ;) Det var en massa trevligt, det får vi se till att göra igen. Efter att vi suttit och pratat ett bra tag blev det till centralen och där träffade vi Erika, satt och tog en cigg tillsammans och väntade på våra bussar.
Och nu sitter jag hemma och försöker samla kraft till att vara duktig och städa mitt rum, men jag är för laaaaaat -.-



Kommentarer
Postat av: maggåt

åfan ! vad najs :D som vadå?

2010-05-29 @ 18:08:52
URL: http://stepien.blogg.se/
Postat av: maggåt

trevligt ! ja vem vet ;)

2010-05-29 @ 18:18:19
URL: http://stepien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0