Touch and go

Det har inte blivit så många inlägg nu på senaste, men det gör inte så mycket för att jag har haft fullt upp med en massa bra saker så behöver inte förklara mig till varför jag inte bloggat så mycket ;)

Igår tog Sofie som sagt studenten, grattis igen sötnos. Åkte till tumba för att se när hon springer ut, trodde inte jag skulle hinna göra det men jag hann i tid ändå. Det var riktigt härligt att se den glädjen hon hade verkligen, träffade hennes familj där också var med dom medans Sofie sprang fram och tillbaka hehe. Sen blev det vidare till Sofie'ssommar stuga där hon hade sin mottagning, men jag och hennes familj åkte när hon var på flaket och hoppade runt. Vi fixade i ordning det som behövdes fixas innan alla gäster kom och innan Sofie kom. Jag tycker det blev en värd dag och det hoppas jag också att du tycker Sofie :D

Idag där emot så är man lagom trött, vaknade klockan 13.00 och det visade sig att man sovit bort hela dagen. Men det gör inte så mycket, det tog ett bra tag innan Sofie blev människa igen hahahaha. (förlåt (a)) Nu är hon det iaf, fast nu packar hon sin resväska och springer runt och letar saker till det, bara för att hon åker till Turkiet på lördag och är borta i 2 veckor, I'm gonna miss you!


Kommentarer
Postat av: Sofie

igår var bäst !! såå jävla glad att du kom!!

KOMMER SAAAKNA DEEJ SÅÅÅÅ DE FINNS INTE <333 !!

2010-06-03 @ 22:11:12
URL: http://sofieannalinneaa.blogg.se/
Postat av: dajana

jobbigt när någon är borta som man tycker om.



Puss

2010-06-06 @ 19:35:08
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0