Swedish House Mafia

Okej nu ska jag försöka göra mig lika duktig som innan med uppdateringen på bloggen och jag har några låtar att tipsa idag till er hope you like it.
Idag ska jag på möte halv 3 och träffa min jobbcoach så vi får se vad som sägs där, efter det blir det möta upp Sofie och handla lite saker sen dra till hennes sommarstuga. Kommer inte blogga ikväll eller imorgon på dagen, men kanske imorgon kväll. Nu ska jag fortsätta fixa ipoden som ska med senare idag och strax hoppa in i duschen, så ha det gött så länge och lyssna på låtarna jag kommer lägga upp för dom som gillar House/Dance/Club musik kommer gilla dom här låtarna till 110% ;)

Musik:

Swedish House Mafia - Hustle Up
Swedish House Mafia - Feel The Vibe (Til The Morning Comes)
Swedish House Mafia - It's True
Swedish House Mafia - Be Satisfaction
Swedish House Mafia - One (Original Mix)
Swedish House Mafia feat. Laidback Luke - Get Dumb


Bild från midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0