Snart så..

Så nu har man gjort sig i ordning inför sista måltiden, ska gå om ungefär 20 minuter så jag pssar på att skriva ett inlägg då.
Hade mer tänkt att lägga upp lite mer musik tips som blir mina sista tips för idag, kanske skriver ett inlägg till när jag kommer hem beror helt och hållet på hur sent det blir.

Musik:

All Time Low - Weightless
All Time Low - Break Your Little Heart
Hellogoodbye - All Of Your Love
Infected Mushroom - Vicious Delicious
Infected Mushroom - Heavy Weight


Såhär kommer jag gå på sista måltiden, är det okej?!

Kommentarer
Postat av: Emelie

SV: Låter riktigt najs !:D Jag ska till frisören och färga håret ljusare på Torsdag och festa i helgen antagligen :)

Ja du kan gå ut så på bilden!



kram

2010-06-07 @ 18:22:15
URL: http://emmiq.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv: Absolut! :)

Ja det var snyggt ! Ha så kul :)

kram

2010-06-07 @ 18:29:40
URL: http://emmiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0