Släkten är värst ;)

Igår så var jag och firade min kära kusin på hennes student mottagning där var det hur trevligt som helst, fint folk och bara en massa trevligheter. Efter det så blev det åka hem till min moster och fira hennes födelsedag, där var det inte bara trevligt utan det var svin kul också haha. Vi grillade på en elgrill som hon hade, och det komiska utav det hela var att Kim (min kusin) lyckades fan få den där grillen plus köttet att börja brinna..hahaha hur lyckas man egentligen? Sen efter maten, så blev det vin/öl och en massa snacks och ett trevligt sällskap. Jag fick vara DJ en stund också, tur att släkten tycker om musiken man spelar. Självklart kom det önskemål på låtar och så :) Sen ville Kim vara DJ en stund, han visade mig ett par sköna låtar som jag kommer tipsa er om här också.
Så min dag igår, jaa den var lätt värd (Y)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0