Singing forever young

Sveriges national dag idag som alla vet (haha ville bara säga det).

Nej idag som sagt mår man BAJS dåligt minst sagt, har så jävla ont i hela kroppen. Mitt nyckelben är seriöst helt fuckat, blåmärken lite här och var, skrapsår på vänster arm. Ehm jaa...jag vet inte vad som har hänt iaf.
Dagen blev spenderad för det mesta på stan och sen i västergård en stund (Y) Men nu sitter jag hemma och funderar starkt på att gå och sova för jag är så jävla slut i kroppen.

Musik:

The Used - I'm a fake
Sherlock Brothers -  Stay
K'NAAN - Wavin' Flag (Coca Cola® Celebration Mix)


Kommentarer
Postat av: dajana

sv: nej nej inte söt. ;o you are.



Puss

2010-06-06 @ 20:56:17
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0