Ny dag nya tag

Godmorgon på er.

Just nu sitter jag och äter frukost och bara njuter av den härliga sommar känslan som äntligen har kommit tillbaka efter allt regn och rusk. Uppe tidigt idag för att klockan 10.15 är det ett informations möte som jag måste gå till på arbetsförmedlingen. Efter mötet kommer jag nog mest bara ta det lungt, men klockan 17.00 då är det dax för gaddningen och ni anar inte hur mycket jag längtar. Visst det kommer nog göra väldigt ont eftersom att det är på halsen jag kommer göra gaddningen, men vill man vara fin får man väl lida pin..right?
Men nu ska jag fortsätta äta min frukost här, skrier ett inlägg senare.
Peace Out.


Kommentarer
Postat av: Emelie

svar: tack så mycket! :)Snyggt med gaddning!

Allt bra idag ?

kram

2010-06-15 @ 10:39:42
URL: http://emmiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0