Morgon morgon

Klockan är 10.30 och jag sitter och är nästan halvt nyvaken, jag har vart vaken sen 10 och det brukar jag aldrig vara på en lördag...vad har hänt?? : O
Nej men det är väl bra antar jag, sitter och kollar runt på jobb just nu vilket är ett måste. Men sen så fixar jag också i ordning min mosters mp3 för hon behövde ny musik på den hahah och eftersom att jag har en hel del musik på min data så kom hon och bad mig om hjälp. :)
Senare idag blir det åka till min kusin som också tog studenten samma dag som mig men hon har sin mottagning idag, sen efter det blir det åka till min moster som fyller år idag. Sen har jag inga mer planer alls för dagen..tror jag, det märker vi iaf.

Dagens låt: Justin Bieber - Never Say Never


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0