Mindre än 12 timmar kvar

Nu är det knappt 12 timmar kvar innan firandet börjar för studenten, för klockan 7 imorgon bitti är det champange frukost som gäller ;D
Detta är nog det sista inlägget jag skriver idag, det beror dels på att jag måste gå upp klockan 6 imorgon så mycket sömn behövs inför en hel dag med firande.
Börjar känna i nerverna att snart smäller det, men nervös är jag inte bara utan jag är SVIN TAGGAD TILLS IMORGON.
Så imorgon bitti kanske jag slänger iväg ett inlägg, för mer än 1 inlägg lär det inte bli imorgon tyvärr. Men jag lovar att ni som läser min blogg klarar er med bara ett inlägg haha.

Så puss på er så länge !



Kommentarer
Postat av: Dawwi

GRAAAAAAAAAAAAAATTIS :D:D:D

2010-06-08 @ 20:58:30
URL: http://daavinas.devote.se
Postat av: dajana

Åh hoppas du får en bra student sötnos :D



Puss

2010-06-08 @ 21:20:18
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0