Man klarar sig inte utan musik

Vad skulle man göra utan musik egentligen? Det funkar inte utan den, vart du än är så finns musik där. Går du in på en stor matbutik finns det musik där, går du in i en liten skitbutik så finns musiken där, går du på stan eller vad som helst så har du alltid musiken där. Jag skulle aldrig klara mig utan musik, hittar ny musik dagligen och jag försöker uppdatera det så gått det går har på bloggen också. Ibland glömmer jag bort det, men då får ni isf påminna mig om att ge tips på musik.
Jag kommer uppdatera musiken senare ikväll, har ingen lust att göra det nu för att det tar sån tid att leta igenom all musik som jag har på min data (a)

Ha de gött så länge.

Kommentarer
Postat av: MyzaaN

bra fråga.

mitt liv hade varit väldigt tråk utan musik :P

2010-06-19 @ 12:13:41
URL: http://myzaans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0