Lugnat ner mig

Okej efter ett par timmar efter matchen så har jag lugnat ner mig. Men jag säger ju bara vilken jävla domarskandal asså, det där kommer ta lång tid för mig innan jag släpper det helt och hållet. Sitter just nu hemma hos Sofie med världens huvudvärk som totalt vägrar släppa men jag får hoppas på att den går över snart. Imorgon så ska jag träffa min jobbcoach och vi ska egentligen inte träffas förs den 1 Juli för då börjar vårat kontrakt att gälla, men hon ville träffa mig redan imorgon och ville att jag skulle ha med mig mitt cv och min handlingsplan så jag håller tummarna nu på att jag får ett jobb inom en kort tid.

Kommentarer
Postat av: dajana

vart håller du hus pojk? :o



Kram

2010-06-28 @ 00:49:15
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0