Love

Idag var man i skolan till 11 ungefär, vi fikade tillsammans med klassen och fixade i ordning våra lakan som ska sitta på flaket. Fy fan vad jag längtar nu till studenten, det är helt obeskrivligt, fick ju inte en mindre känlsa när jag var på stan med Sofie och såg alla dom som tar studenten idag. Bara glädjen, flaket, musiken allt gjorde bara så att jag längtar ännu mer. Men snart så, på onsdag då jävlar !!
Och jag tror nog att den här helgen kommer gå allt för snabbt så att det snart redan är måndag.
Fick tillbaka mina sång uppgifter idag också som min sång lärare rättat, galet skönt med ett VG och två G på uppgifterna (NÖJD).
Idag har jag inte mycket planerat, blir väl nog bara softa hemma, känner att det var allt för längesen jag spelade x-box360, haha kanske låter som en nörd men tv-spel är as kul ;D

Musik:

Travie McCoy feat. Bruno Mars - Billionaire
Colby O'Donis - Under My Nose
Secondhand Serenade - Stay Close, Don't Go
The Red Jumpsuit Apparatus - Justify


Bjuder på en gammal bild också


Kommentarer
Postat av: dajana

sjukt söt på bilden ! :o



Puss

2010-06-06 @ 19:35:42
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0