Life

Idag har det bara blivit en slapp dag hemma, gick en promenad på mamma och lillebrorsan vid lunchtid. Sen blev det hem och mamma bestämde tv kanal och vad blev det då? Jo Kron-prinessans bröllop, det var väl helt okej att kolla på men fruktansvärt lång tråkigt tillslut. Så nu gör jag inte så mycket mer än att jag funderar starkt på att sätta mig att spela, men jag kanske ska vara snäll och göra mamma sällskap eftersom att pappa inte är hemma så kan det vara kul att bara och sitta och pratar med henne. Sånt behövs ibland!

Kommentarer
Postat av: Emelie

svar: Ja och det borde dom också förstå :)



Okej härligt! Allt är fint här :) ska sola solarium ikväll och så ska en vän komma och förhoppningsvis ska jag färga mitt hår,annars blir det imorgon :D



kram

2010-06-19 @ 19:58:02
URL: http://emmiq.blogg.se/
Postat av: MyzaaN

sv verkligen inte ;)

2010-06-19 @ 20:23:13
URL: http://myzaans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0