Just because

Nu är datan fixad, klarade av det bra som sagt. Fixade nytt virus skydd och tog bort det virus som fanns på datan, du borde vara glad nu Sofie ;)
Men nu väntar jag bara på att min ipod ska ladda klart så att jag kan få stänga av min data, därför passar jag på att skriva ett inlägg nu. Imorgon blir det bio med Fredde (lillebrorsan), han är schysst och bjuder mig på Twilight Saga: Eclipse vilket jag ser fram emot som fan. Har läst alla böcker och sett dom andra två filmerna på premiär dagen. Så ja det kommer bli grymt!
Jag har inte orkat kolla upp musik idag, blev trött efter data fixandet och så. Men dagens låt får iaf bli: Nick Lachey - You're Not Alone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0