Inte bloggat på hela två dagar...

Jag vet att det har gått två dagar sen jag bloggade och det är inte likt mig. Men nu slänger jag iväg ett inlägg och kanske slänger iväg ett senare också.
Har haft dom två bästa dagarna på länge nu, för den bästa har kommit hem och två veckor är en jävligt lång tid utan dig men nu är du hemma iaf♥
Ikväll blir det barnvakt åt lillebrorsan medans mamma drar iväg och tränar sen blir det troligtvis hem till Sofie. Var på stan med mamma idag också och köpte nya shorts till mig, är väldigt nöjd över dom och dom är as snygga :D
Har för tillfället inge musik tips att ge men det kommer som sagt nog senare idag annars någon annan dag här i veckan.

Kommentarer
Postat av: Sofie

aaw söt du är <3 saknade dej som ja inte vet vad<33

2010-06-27 @ 16:18:11
URL: http://sofieannalinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0