Hatar mobbare.

Just nu är jag fylld av ilska, för att min bror som är 7 år blir retad i skolan. Han är 7 år och vill inte gå till skolan, inte konstigt att han inte vill eftersom att han blir retad liksom. Men hur fan kan man reta en person som bara är barnet? Snälla ge mig ett riktigt jävla bra svar på det så kanske jag förstår det. Sen är det inte bara det min mammas bästa vännina hennes dotter är 8 år och blir retad i skolan, och det värsta av allt är att dom som retar henne är 3 år äldre!!!! Jag menar WTF, hur kan man göra så? Finns det inga människor med vett i skallen, det är ju också bara barnet och har flera år kvar i skolan att gå. Inte konstigt att min bror eller hon inte vill gå till skolan längre, inte kosntigt att dom gnäller över at dom har ont i magen. Det skulle jag också ha, jag har själv gått igenom det där men för mig tog det lång tid innan det slutade och jag tycker inte att någon ska behöva gå igenom mobbning i sitt liv oavsett om det är i skolan eller om det är utanför skolan. Vem vill att personer ska skratta åt en när man byter om på idrotten, vem vill höra att man är ful osv när man är 7-8 år gammal? Man vill inte höra det då och man vill inte höra det som äldre heller. Ohhh blir så jävla arg bara!
Om ni tycker att det jag skriver är fel aa säg det då, men jag personligen tycker inte att det är fel! Men jag hatar mobbare, känslokalla jävla personer som tror att dom är bättre genom att trycka ner en annan människa, ohhh väx upp!!!

STOPPA MOBBNINGEN!!!


Kommentarer
Postat av: dajana

fyfan, be din bror vara stark.

det va 20-30 killar på mig i sjuan till nian.

det va asjobbigt men be han kämpa, låt han inte visa sin rädsla eller att han är ledsen då ser dom att dom har makten över honom.



han kanske är liten men om han kan så ska han kaxa emot. han ska bara va stark!



Puss

2010-06-01 @ 22:53:13
URL: http://dajanaramic.blogg.se/
Postat av: aeel

uscha, hemskt med mobbning o:

min lillasyrra som är 10 bir med mobbad på skolan, fäller krokben på¨hon, slår hon/sparka hon, kallar henne massa .

asså, ah sjukt att man kan va så taskig , med ngn som är yngre också o:



hoppas din bror klarar av att g¨å till skolan och sånt, nu är det ju sommarlov, vilken är mycket skönt (yy



2010-06-18 @ 15:59:53
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0