Gårdagen

Igår blev det en hastig ändring, till att man täkt att gå och lägga sig till att man åkte ut och tälta. HAHA! Jag var med Felicia, Beckis, Dennis, Oliver, Fredde och den sista snubbe kommer jag inte ihåg namnet på haha förlåt (a)
Det var en helt jävla crazy kväll, blev hämtade från mig och åkte vidare till typ Malmsjön (stavning?!) och när vi var framme så var klockan typ 1 och då fick Felicia för sig att vi skulle leta efter hennes och Beckis öl i skogen som Felicia hade gömt. Och försök leta efter en konsum påse under en gran i en hel jävla skog...det funkar bara inte. Vi letade i lite över en timma sen gav vi upp. Då började vi gå dit vi skulle tälta och när skulle vi slå upp tältet så blev det en jävla utmaning för vi hade ingen lampa för att se vad vi höll på med, men vi lyckades ändå. När vi väl fått upp det där tältet så väntar vi på Fredde och Dennis som hade åkt och hämta bira hos Dennis, när du kom tillbaka så blev det öl heh. Efter ett tag men skratt och prat så kom en snubbe som bodde där i närhet och började skrika som fan på oss och jag lovar han var inte heller nykter. Han tyckte vi skulle hålla käften och fan vet vad, så vi dämpade oss en stund och sen blev det mer skratt och så. När klockan närmat sig tre då kommer snubben ut igen och är påväg mot oss och säger åt oss att hålla käften igen och ber oss flytta på tältet... Så det blev bara att flytta på hela skiten. När vi väl gjort det så la vi oss alla inne i tältet, ingen kunde direkt sova och alla var i princip övertrötta så ni kan ju räkna ut själva hur det blev..jo bara as garv hela tiden. Jag kan ju säga att det var en jävligt rolig natt fast ingen sömn, jo lite sömn typ 45 min sen så bad jag Felicia köra hem mig och jag kom hem halv åtta i morse därav ett sånt segt inlägg idag för att jag har sovit fram tills nu typ.
Och bara så ni vet har jag skiiiiiiiiiiiiit ont i mitt knä har haft det i flera dagar nu :((



Pistonhead en öl som är skit god som bara finns nu under sommaren!




Kommentarer
Postat av: dajana

har hört att den ölen är asgod ;o

2010-06-17 @ 17:39:05
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0