©

Kan ju börja med att skriva, FY FAN VA GRYMT DET VAR IGÅR!!! Seriöst den bästa dagen i mitt liv!
Kunde inte önska mig en bättre dag en studenten asså, lagom full hahaha nej, blev svin full men jag kommer ihåg min student iaf och det är det viktigaste. Oh jag vill bara spola tillbaka tiden, när vi stog på flaket det var så jävla awesome.
Många tårar blev det efter att vi hade sprungit ut när man träffade familjen, tårar av glädje och stolthet verkligen för studenten tar man bara en gång i livet.
Bilder kommer komma upp senare idag, och jag kan ju säga att idag mår jag så jävla dåligt så det finns inte. Ingen röst, skrapsår på hakan, blåmärken överallt, mitt nyckelben är mer fuckat och min fotled ska vi inte heller snacka om men all den smärtan jag har nu är så jävla värd för jag ångrar ingenting från igår för att det som sagt var BÄST!
I student present fick jag ett par svin snygga Ed Hardy skor utav min kusin, en tattuering av min familj, och sen andra saker jag inte orkar rabbla upp.
På kvällen så drog jag hem till min klass kompis som hade som en studentskiva fast hemma hos sig, det var grymt mycket folk, grymt bra musik och ett grymt bra umgänge tack för kvällen Erik!
Idag så var det den absolut sista dagen i skolan, vi hade avslutning först i aulan med 2orna och 3orna sen efter det hade vi en avslutning bara med klassen då vi fick våra betyg. Det var väldigt jobbigt att gå där ifrån för första gången på 3 år men det beror på att vi sa hej då till alla och då kan jag lova att det inte gick att sluta gråta tårarna bara forsade ner för kinderna. Så nu sitter jag hemma och har en massa återblickar ifrån igår, men det värsta av allt är att man är arbetslös nu haha det suger som fan. Men det löser sig alltid ändå så det var min student och dagen efter som sagt bilder kommer senare under dagen.


Kommentarer
Postat av: Emelie

svar: Okej vad bra :) Ja det var lite synd men men..

Idag har det i varje fall varit bra väder



kram

2010-06-10 @ 16:38:35
URL: http://emmiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0