Bakis like hell

Igår var det ju som sagt gnesta dagen, trevligt sällskap hade man. Jag och Amy gick till marknaden och köpte remmar som Amy ville ha, vi gick tillsammans med min lillebror och hans polare Oliver. Sen efter att vi hade gått runt där en stund så drog Amy hem för att fixa sig och jag stannade kvar med brorsan och oliver. Men sen drog jag till Amy och vi åkte vidare till Fillan där Emma också var, vi grillade och drack öl/cider och lyssnade på bra musik. Det var riktigt trevligt där! Efter det så blev det åka vidare till erika och alla som var där kommer jag inte ihåg namnet på men där var det också sjukt trevligt. Vi hade tänkt att ta taxi ifrån erika men det blev istället att vi gick, och jag lovar det var fan ingen liten bit vi gick heller. Och när vi gick och skulle över en äng, jag och Amy gick först och det gick bara bra men efter att vi gått halva vägen ser vi att det står kor där och båda blev rädda Haha. Amy puttade fram mig och sa att jag skulle gå först, men jag totalt vägrade det då istället blev det att vi tog sats och sprang över. Och jag lovar dom där kossorna blev mer rädda för oss än vi för dom Hahaha! När vi kommit fram till gnesta efter en väldigt lång promenad så träffade vi resten av folket och umgicks med dom, vi drog till tivolit och åkte en massa karuseller (Y) så den här dagen blev lätt värd!<3

Kommentarer
Postat av: erika

AS GRYMT KAVAFANT! :D hahaha

2010-06-06 @ 16:34:50
URL: http://tyrii.blogg.se/
Postat av: dajana

suparN! ;d

hahah.



Puss

2010-06-06 @ 19:36:38
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0