7/6-10

Idag mår jag kanske lite bättre än igår men ändå så mår jag fof lika dåligt haha. Har ondare i nyckelbenet och i axeln dock, men orkar inte åka till sjukhuset och kolla det sparar hellre typ 300 hundra än kastar ut det på sjukhuset, tar ju ändå studenten på onsdag och dom pengarna behövs då haha.

Var på skolan och tömde mitt skåp och lämande in böckerna och det kändes så jävla bra och lämna in dom för nu behöver jag aldrig mer hämta ut dom :D:D !!
Senare idag är det sista måltiden på Torekällberget tillsammans med alla treor i skolan, så ska softa tills dess. Kanske åka till Sthlm det beror på och det märks om man gör det.

Grattis Matilda på 19 års dagen !♥


Sådär ser det ut över min axel, och vad jag vet ska det inte se ut så?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0