29/6-10

Gårdagen var minst sagt bäst, jag var först och träffade min jobbcoach och där gick det faktiskt jätte bra. Får hålla tummarna nu på att jag får jobb i Norge, det bästa med det jobbet är att det är 4 dagars vecka så jag kan komma hem på helgerna iaf.
Efter att jag vart på det mötet så drog jag hem till Sofie där vi bara tog det lungt ett tag, efter det så drog vi och handlade och sen vidare till hennes sommarstuga. Det var grymt skönt att bara vara där, lugnt, inge stress och bara allmänt mys.
Vi kom hem för några timmar sen och det första som händer är att hennes data i princip är helt paj, på något sätt så har det lyckats bli virus i den som jag just nu försöker fixa. Men jag passar på att skriva lite nu för att jag håller på att flytta över alla hennes saker på mitt extra minne som jag har. Så jag ska försöka få bort viruset när jag har flyttat över alla hennes saker, önska mig lycka till för det behövs haha.
Musik tips tror jag att jag lägger ut senare beror helt och hållet på hur lång tid det tar att fixa datan som sagt.

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0