24/6-10

Godmorgon :)

Vet att det var ett bra tag sen jag var "aktiv" på bloggen men som sagt jag har min anledningar till varför jag inte har bloggat också. Sov hos Sofie inatt och vi vaknade för lite mer än en timma sen, vi gick ut med hennes hundar och sen gick vi in och åt frukost tillsammans. Nu så sitter jag och skriver här medans Sofie gör sig i ordning, för jag tyckte vi kunde gå ut eftersom att det är fint väder ute hehe.
Musik tips ska jag verkligen försöka ge er ikväll om jag kommer ihåg, men ska försöka komma ihåg det iaf.

Kommentarer
Postat av: dajana

sv: naaw, det är bara bra.. själv? :)



Kram

2010-06-24 @ 13:16:36
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0